Marketing i promocja Jagiellonii Białystok

Dyskusje na temat meczów Jagiellonii, transferów, spraw około klubowych.
Przemek1920
Posty: 27
Rejestracja: 11 paź 2014, o 09:13

Re: Marketing i promocja Jagiellonii Białystok

Post autor: Przemek1920 » 16 sty 2020, o 12:08

zimny pisze:
14 sty 2020, o 19:51
Co do whisky, to Dms barrels odpowiadało gdzieś na fejsbukach, że gdyby mieli ponumerować każdą butelke, to wzrosłaby mocno cena.
Chyba lepiej zapłacić te 50 czy 100 zł więcej za butelkę, ale mieć pewność, że jest ich tylko 1920 i rzeczywiście jest limitowana, a tak ilu chętnych tyle butelek :)

Kolociak
Posty: 22
Rejestracja: 4 gru 2014, o 18:53

Re: Marketing i promocja Jagiellonii Białystok

Post autor: Kolociak » 16 sty 2020, o 12:21

Przemek1920 pisze:
16 sty 2020, o 12:08
zimny pisze:
14 sty 2020, o 19:51
Co do whisky, to Dms barrels odpowiadało gdzieś na fejsbukach, że gdyby mieli ponumerować każdą butelke, to wzrosłaby mocno cena.
Chyba lepiej zapłacić te 50 czy 100 zł więcej za butelkę, ale mieć pewność, że jest ich tylko 1920 i rzeczywiście jest limitowana, a tak ilu chętnych tyle butelek :)
Tak, i ta z numerem 1920 była by najbardziej pożądana 8-)

Przemek1920
Posty: 27
Rejestracja: 11 paź 2014, o 09:13

Re: Marketing i promocja Jagiellonii Białystok

Post autor: Przemek1920 » 16 sty 2020, o 12:28

Kolociak pisze:
16 sty 2020, o 12:21
Przemek1920 pisze:
16 sty 2020, o 12:08
zimny pisze:
14 sty 2020, o 19:51
Co do whisky, to Dms barrels odpowiadało gdzieś na fejsbukach, że gdyby mieli ponumerować każdą butelke, to wzrosłaby mocno cena.
Chyba lepiej zapłacić te 50 czy 100 zł więcej za butelkę, ale mieć pewność, że jest ich tylko 1920 i rzeczywiście jest limitowana, a tak ilu chętnych tyle butelek :)
Tak, i ta z numerem 1920 była by najbardziej pożądana 8-)
I pewnie zostałaby w rękach DMS Barrels, albo kogoś z zarządu :) "Na szczęście" każdy ma butelkę 1 z 1920 i nie ma tego problemu :lol:

Tw1nS999
Posty: 78
Rejestracja: 9 paź 2014, o 05:48

Re: Marketing i promocja Jagiellonii Białystok

Post autor: Tw1nS999 » 16 sty 2020, o 13:28

zimny pisze:
14 sty 2020, o 19:51
Co do whisky, to Dms barrels odpowiadało gdzieś na fejsbukach, że gdyby mieli ponumerować każdą butelke, to wzrosłaby mocno cena.
A z jakiej to niby okazji ? To butelki są numerowane czy etykieta na butelce i tubie ? Bo jeżeli cyfra 1 jest droższa od cyfry 2 czy liczby 1153 na etykiecie przykładowo to kuzwa strasznie koszta się zwiększają... prosta zasada - będzie zbyt to i whisky się znajdzie, skończy się popyt na whisky to i butelek nagle zabraknie ... podziwiam gościa przede mną w sklepie który brał prawie cały zapas tzn 20 butelek :D będzie biznes z tego jak nic ...

Awatar użytkownika
Drewno
Posty: 1110
Rejestracja: 5 paź 2014, o 21:10

Re: Marketing i promocja Jagiellonii Białystok

Post autor: Drewno » 16 sty 2020, o 13:38

Różnica jest taka że trzeba 1920 razy wprowadzić projekt do wydrukowania co kosztuje kilka godzin czyjejś pracy, a tak robisz to raz i samo się drukuje i nakleja

Sendilkelm
Posty: 30
Rejestracja: 12 paź 2014, o 18:43

Re: Marketing i promocja Jagiellonii Białystok

Post autor: Sendilkelm » 16 sty 2020, o 13:58

Jakie kilka godzin? Nie zyjemy w czasach, gdzie wszelkie czynnosci trzeba powtarzac od poczatku.
Przeciez wystarczy zrobic wzor jeden ogolny i z automatu zmieniac jedna wartosc. Ogarniety czlowiek zrobi to w 1-2 godziny.
Podobnie produkcja. Na linii nauczyc technika ze ta partia ma miec naklejki w kolejnosci, kontrola jakosci sprawdza czy wszystko sie zgadza. To tez na pewno nie trwaloby wiecej niz 1 dzien. I ile to w sumie moze kosztowac wiecej? 1000-2000zl? W skali 1920 butelek drozej o 2-5zł?

To czyste lenistwo i fakt, ze DMS po prostu leci z takimi akcjami bez wysilania sie. Po prostu.

zimny
Posty: 80
Rejestracja: 30 wrz 2014, o 05:34
Lokalizacja: Nowe Miasto

Re: Marketing i promocja Jagiellonii Białystok

Post autor: zimny » 16 sty 2020, o 14:07

Jeden z naszych kolegów zapytał na portalu społecznościowym o numeracje i kwestie możliwości zrobienia przez nich wiekszej ilości butelek, a to ich odpowiedź:
(nazwa użytkownika) ..po pierwsze, to kwestia kosztów, a chcieliśmy, żeby była jak najbardziej dostępna.

Po drugie, idąc tym tropem, przy każdym batchu, czyli limitowanej edycji większej niż jedna beczka, pojawia się taka kwestia, nazwijmy to zaufania.

Dodamy tylko, że z naszego punktu widzenia, ciekawsze jest zrobienie 10 różnych edycji po 1000 butelek niż jednej po 10.000.

piotrekbks1
Posty: 671
Rejestracja: 9 paź 2014, o 11:32

Re: Marketing i promocja Jagiellonii Białystok

Post autor: piotrekbks1 » 16 sty 2020, o 14:13

Chciałbym poruszyć jedną rzecz. Może się czepiam za mocno ale to trochę dziwne. Przegląd sportowy pisze, że Grzesiek Sandomierski dostał wolną rękę w poszukiwaniu klubu. Nasz klub w ramach swojej edycji, w sumie zresztą też do końca nie wiem czy słusznej, "w prasie o Jadze" cytuje ten tekst przeglądu sportowego. Jaki jest sens wrzucania tam takiej informacji, czy nie wystarczyło by napisać, że zdaniem Kuleszy Grzesiek ma szukać nowego klubu i tyle.

Awatar użytkownika
bodybuilder
Posty: 576
Rejestracja: 22 sie 2018, o 09:56

Re: Marketing i promocja Jagiellonii Białystok

Post autor: bodybuilder » 16 sty 2020, o 15:29

piotrekbks1 pisze:
16 sty 2020, o 14:13
Chciałbym poruszyć jedną rzecz. Może się czepiam za mocno ale to trochę dziwne. Przegląd sportowy pisze, że Grzesiek Sandomierski dostał wolną rękę w poszukiwaniu klubu. Nasz klub w ramach swojej edycji, w sumie zresztą też do końca nie wiem czy słusznej, "w prasie o Jadze" cytuje ten tekst przeglądu sportowego. Jaki jest sens wrzucania tam takiej informacji, czy nie wystarczyło by napisać, że zdaniem Kuleszy Grzesiek ma szukać nowego klubu i tyle.
Ale też kontrakt obowiązuje, więc jak nie znajdzie, to jeszcze nie odejdzie.
Na co po cichu liczę. Mam nadzieję, że ten typ z Arsenalu da jakość na już, ale wolałbym w razie kontuzji czy czegokolwiek, mieć go w klubie niż nie mieć.
Ale ostatecznie zawsze może wskoczy młody i pozamiata jak kiedyś Drążek.

Awatar użytkownika
SzJ
Posty: 981
Rejestracja: 29 wrz 2014, o 20:27

Re: Marketing i promocja Jagiellonii Białystok

Post autor: SzJ » 16 sty 2020, o 16:18

bodybuilder pisze:
16 sty 2020, o 15:29
piotrekbks1 pisze:
16 sty 2020, o 14:13
Chciałbym poruszyć jedną rzecz. Może się czepiam za mocno ale to trochę dziwne. Przegląd sportowy pisze, że Grzesiek Sandomierski dostał wolną rękę w poszukiwaniu klubu. Nasz klub w ramach swojej edycji, w sumie zresztą też do końca nie wiem czy słusznej, "w prasie o Jadze" cytuje ten tekst przeglądu sportowego. Jaki jest sens wrzucania tam takiej informacji, czy nie wystarczyło by napisać, że zdaniem Kuleszy Grzesiek ma szukać nowego klubu i tyle.
Ale też kontrakt obowiązuje, więc jak nie znajdzie, to jeszcze nie odejdzie.
Na co po cichu liczę. Mam nadzieję, że ten typ z Arsenalu da jakość na już, ale wolałbym w razie kontuzji czy czegokolwiek, mieć go w klubie niż nie mieć.
Ale ostatecznie zawsze może wskoczy młody i pozamiata jak kiedyś Drążek.
Nawet jeśli typ z Arsenalu da jakość i okaże, się trafionym wyborem to jaki jest sens jego wypożyczenia? Wypali - wróci do Anglii i nie będzie nas stać na jego wykup (chyba, że mamy już dogadaną opcję pierwokupu, ale o tym nic niewiadomo). Tak więc jedynie Arsenal i on w takim przypadku wyjdą na plus.

Jeśli nie wypali - to znów trzeba szukać bramkarza za pół roku skoro Sandomierski/Weglarz są na bocznym torze.

Moim zdaniem klub powinien albo znaleźć bramkarza, który zrobi dużą różnice i ściągnąć go definitywnie, a jeśli się nie uda to grać tym co mamy.

Ewentualnie tak jak napisałeś dać szansę młodym, przy tym składzie co mamy nie powinniśmy wtedy stracić na jakości w bramce, a może wyjść jak z Drągowskim.

W skrócie:
Iliev okaże się bombą transferową - za pół roku możemy o nim zapomnieć i znów mieć problem w bramce.

Iliev okaże się złym wyborem - za pół roku wracamy do punktu wyjścia (-Sandomierski)

Tak źle i tak niedobrze.

PS. Nie ten temat ;)
UltraSzydercy !

rexon33
Posty: 357
Rejestracja: 18 lis 2015, o 21:58

Re: Marketing i promocja Jagiellonii Białystok

Post autor: rexon33 » 16 sty 2020, o 16:24

Maslo maslane eksperci od siedmiu bolesci.

Awatar użytkownika
bodybuilder
Posty: 576
Rejestracja: 22 sie 2018, o 09:56

Re: Marketing i promocja Jagiellonii Białystok

Post autor: bodybuilder » 16 sty 2020, o 17:13

SzJ pisze:
16 sty 2020, o 16:18
bodybuilder pisze:
16 sty 2020, o 15:29
piotrekbks1 pisze:
16 sty 2020, o 14:13
Chciałbym poruszyć jedną rzecz. Może się czepiam za mocno ale to trochę dziwne. Przegląd sportowy pisze, że Grzesiek Sandomierski dostał wolną rękę w poszukiwaniu klubu. Nasz klub w ramach swojej edycji, w sumie zresztą też do końca nie wiem czy słusznej, "w prasie o Jadze" cytuje ten tekst przeglądu sportowego. Jaki jest sens wrzucania tam takiej informacji, czy nie wystarczyło by napisać, że zdaniem Kuleszy Grzesiek ma szukać nowego klubu i tyle.
Ale też kontrakt obowiązuje, więc jak nie znajdzie, to jeszcze nie odejdzie.
Na co po cichu liczę. Mam nadzieję, że ten typ z Arsenalu da jakość na już, ale wolałbym w razie kontuzji czy czegokolwiek, mieć go w klubie niż nie mieć.
Ale ostatecznie zawsze może wskoczy młody i pozamiata jak kiedyś Drążek.
Nawet jeśli typ z Arsenalu da jakość i okaże, się trafionym wyborem to jaki jest sens jego wypożyczenia? Wypali - wróci do Anglii i nie będzie nas stać na jego wykup (chyba, że mamy już dogadaną opcję pierwokupu, ale o tym nic niewiadomo). Tak więc jedynie Arsenal i on w takim przypadku wyjdą na plus.

Jeśli nie wypali - to znów trzeba szukać bramkarza za pół roku skoro Sandomierski/Weglarz są na bocznym torze.

Moim zdaniem klub powinien albo znaleźć bramkarza, który zrobi dużą różnice i ściągnąć go definitywnie, a jeśli się nie uda to grać tym co mamy.

Ewentualnie tak jak napisałeś dać szansę młodym, przy tym składzie co mamy nie powinniśmy wtedy stracić na jakości w bramce, a może wyjść jak z Drągowskim.

W skrócie:
Iliev okaże się bombą transferową - za pół roku możemy o nim zapomnieć i znów mieć problem w bramce.

Iliev okaże się złym wyborem - za pół roku wracamy do punktu wyjścia (-Sandomierski)

Tak źle i tak niedobrze.

PS. Nie ten temat ;)
A ja to widzę jeszcze inaczej:
- zaufanie do trenera Primela zostało nadszarpnięte. Nie wiem jak w klubie, ale na pewno wśród kibiców.

Wypożyczając takiego bramkarza nic nie tracimy. To już dużo.
Dodatkowo jeszcze zysk taki, że można zweryfikować przydatność trenera bramkarzy.
Jeśli i ten gość będzie dołować, pożegnamy trenera bramkarzy bez żalu, a Macedończyka za darmo.
Gorzej, jakbyśmy znowu sprowadzili grajka na długi kontrakt który nic nie umie.
Takie wypożyczenie to dosyć bezpieczne rozwiązanie. I dużo nam odpowie.

Jest to dosyć logiczne i jeśli jest tak jak myślę, ta runda będzie kluczowa dla trenera Primela.

A potem może uda się ściągnąć Rysia Jankowskiego, czy innego konkretnego trenera bramkarzy i wtedy będzie można przeprowadzać konkretne testy zawodników, czy oferować kontrakty.
Dzisiaj, po ostatniej hecy z Santinim, też nie byłbym skory do nadmiaru zaufania co do oceny kandydatów na bramkę.

Oczywiście, jak zawsze, to są moje domysły i jak ktoś wie więcej, chętnie posłucham.

PS: Ale mam wrażenie, że to nie ten temat. Jeśli to możliwe proszę o przeniesienie ;)

JohnyBks
Posty: 865
Rejestracja: 16 lip 2015, o 09:56

Re: Marketing i promocja Jagiellonii Białystok

Post autor: JohnyBks » 16 sty 2020, o 17:51

Najwięcej roboty dla klubu na ten moment zrobili faceci, odpowiedzialni za wydarzenie setki rac na stulecie. Nie dość, mnóstwo pracy w to włożyli, wszystko weszło zajebiście, to teraz gazety i telewizje w Anglii, Meksyku, Chile o tym mówią i się zachwycają, mówiąc o Jadze i kibicach

ANDRZEJ
Posty: 1127
Rejestracja: 4 paź 2014, o 11:08

Re: Marketing i promocja Jagiellonii Białystok

Post autor: ANDRZEJ » 16 sty 2020, o 18:10

JohnyBks pisze:
16 sty 2020, o 17:51
Najwięcej roboty dla klubu na ten moment zrobili faceci, odpowiedzialni za wydarzenie setki rac na stulecie. Nie dość, mnóstwo pracy w to włożyli, wszystko weszło zajebiście, to teraz gazety i telewizje w Anglii, Meksyku, Chile o tym mówią i się zachwycają, mówiąc o Jadze i kibicach
Zrobiliśmy piękną reklamę naszemu klubowi i naszemu miastu. Za darmo. Dla naszej satysfakcji. A tutaj się słyszy o jakichś gigantycznych pieniądzach na jakieś pseudo filmiki. Za rokJakby nam dali taką kasę jak dla tego zjeba Kruszfila czy jak on tam to może całe centrum , pałac Branickich ,wszystko oświetlić . Okazja będzie 101 rocznica he , he


Sucre
Posty: 130
Rejestracja: 20 kwie 2018, o 15:41

Re: Marketing i promocja Jagiellonii Białystok

Post autor: Sucre » 16 sty 2020, o 19:26

Nie ma jak race w otwartej przestrzeni, po co nam zadaszyli te stadiony :p. Jak nie patrzeć jedna z najlepszych reklam miasta i Jagiellonii! Nagroda 100lecia dla twórcy pomysłu!

Popuś91
Posty: 219
Rejestracja: 8 kwie 2015, o 10:26

Re: Marketing i promocja Jagiellonii Białystok

Post autor: Popuś91 » 16 sty 2020, o 21:30

Brawa dla wszystkich którzy uczestniczyli w tym wielkim wydarzeniu. Piękna reklama klubu i miasta oraz pokazaliśmy że race są bezpieczne! Filmiki i zdjęcia robią wrażenie. Ciekawe ile tych rac poszło hehe

Fox
Posty: 1106
Rejestracja: 2 paź 2014, o 14:45

Re: Marketing i promocja Jagiellonii Białystok

Post autor: Fox » 17 sty 2020, o 17:21

matibks pisze:
14 sty 2020, o 16:51
Wiecie moze gdzie jeszcze sa dostepne?
Chyba jakaś partia trafiła do PSS Społem w Białymstoku. Dziś w sklepie Tęcza ubyło 1 z 6ciu 😁. I cena OK bo 99,99 pln.

Grost
Posty: 1606
Rejestracja: 15 maja 2015, o 09:04

Re: Marketing i promocja Jagiellonii Białystok

Post autor: Grost » 17 sty 2020, o 18:38

Dobra robota!
https://youtu.be/EHsGpWJjNFM
Jagiellońskie opowieści

Awatar użytkownika
Tom(J)
Posty: 1393
Rejestracja: 29 wrz 2014, o 20:10
Lokalizacja: Antoniuk

Re: Marketing i promocja Jagiellonii Białystok

Post autor: Tom(J) » 17 sty 2020, o 20:01

Piękna koszulka Jurka z RB !

ODPOWIEDZ